Hoe kan ik een profielfoto op Whatsapp downloaden?

Ik heb een heel vreemd probleem in Whatsapp
Als ik op een profielfoto klik van iemand, maakt niet uit wie, met wie ik chat, zou er na lang drukken een Delen Icoontje moeten verschijnen. Dit gebeurd dus niet. Ik kan de foto dus ook niet opslaan in de Galerij.
Vreemd is dat dit alleen voorkomt bij individuele personen. Als het een groepsafbeelding betreft, is er niets aan de hand en gaat alles goed.
Gebeurt op alle telefoons die ik heb (3 stuks).
Wat is hier aan de hand?

4 jaar geleden
in: Apps
32.7K
tinus1969
4 jaar geleden
Is mij ook opgevallen. Zo te zien een software update om illegaal kopiëren van foto's (vallen onder AVG!) te voorkomen.

Antwoorden (1)

Mogelijk is de functionaliteit gewijzigd. U kunt het alsnog doen door bijvoorbeeld door een screenshot te maken.

Zie bron: