hoe verstuur je een bericht op whatsapp zonder online te zijn ?

ik ontving een bericht 7.51
terwijl die persoon laatst gezien 7.31
hoe is dit mogelijk ?
is hier een speciale truck voor ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Apps
20.4K

Antwoorden (3)

Je kunt op Whatsapp ook instellen dat mensen niet zien dat je online bent geweest.
Of er was gewoon sprake van een glitch, waardoor de tijd verkeerd weergegeven werd.
Ik zou mij er niet zo druk om maken.

Toegevoegd na 11 minuten:
De ‘laatst gezien’-status zorgt ervoor dat andere kunnen zien wanneer je voor het laatst Whatsapp hebt gebruikt. Dit kan natuurlijk een vorm van controle zijn, het is mogelijk deze melding om privacyredenen uit te schakelen. Volg de onderstaande stappen om de statusmelding te deactiveren:

• Open Whatsapp
• Tap (tik) op ‘Instellingen’
• Selecteer de optie ‘Account’
• Open de optie ‘Privacy’
• Tap hier op ‘Laatst gezien’

Kies hier voor ‘Niemand’ om de functie in zijn geheel uit te schakelen, verder heb je ook de mogelijkheid om de status alleen te delen met je contacten. Het kan 24 uur duren voor dat de aanpassing actief is. Tot die tijd kunnen andere wel nog je laatst geziene activiteit bekijken. Na 24 uur kunnen je chat-vrienden alleen maar je online-status bekijken, wanneer je ‘offline’ bent zal er geen status worden weergegeven.
8 jaar geleden
Je kunt op je telefoon zowel je dataverbinding als je wifi uitzetten. Daarna "verstuur" je een bericht via Whatsapp. Dit doe je (in jouw voorbeeld) om 07:31. Daarna verlaat je Whatsapp.

Twintig minuten later, dus om 07:51, zet je je wifi en/of je dataverbinding aan. Whatsapp zal op de achtergrond je bericht versturen nu dit ineens weer mogelijk is. Je bent echter niet actief op Whatsapp, dus je "laatst gezien" zal op 07:31 blijven staan.

--

Een andere mogelijkheid is dat jij als ontvanger tijdelijk geen verbinding had. In dat geval heeft de verzender niets speciaals gedaan, maar was jij om 07:31 buiten bereik. Om 07:51 kreeg jouw telefoon weer bereik, waarna het bericht bij jou werd afgeleverd.

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je mij ook uitleggen hoe het komt dat ik berichten van mijn zoon standaard 30 minuten later ontvang? Ik ben online (thuis, wifi), hij is online. We zitten samen te typen, ik denk dat hij stopt, ga slapen, en een half uur later begint mijn telefoon te rammelen omdat ik een bericht heb. Verzonden: half uur geleden.
Waarschijnlijk heeft die persoon een iPhone met iOS 9 of hoger daar heb je de functie dat als je een bericht krijgt dat je van de melding balk naar beneden veegt en dan kan je snel reageren zonder whatsapp te openen.