Hoe kan je whatsapp downgraden naar 1 oudere versie?

Ik heb zojuist de nieuwste versie van whatsapp op mijn iphone 5 geïnstalleerd. Dit was eigenlijk niet nodig, want het enige was dat hij beter werkte met de Iphone 6. Omdat mijn telefoon automatisch alles update, dacht ik dat het wel goed zat.

Ik ben er net achtergekomen dat het onderdeel 'profiel ' is veranderd naar een cirkel ipv vierkant. Hij pakt dus haast geen foto's, tenzij de heft van mijn gezicht eraf wordt gesneden. Ik wil deze versie dus absoluut niet en graag 1 versie downgraden.

Wie kan mij aub helpen hiermee? Ik heb er helaas niet veel verstand van.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
2.6K

Antwoorden (2)

www.iphonefaq.org/archives/971543 even hier kijken dan vind je het zo
als dit niet lukt moet je gewoon kijken of je het via je laptop in een oudere versie terug te zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha je wil die blauwe vinkjes gewoon niet.
En om je vraag te beantwoorden:Je kan de oude versie, mits je hebt gesynchroniseerd, via iTunes terugzetten