Kan je niet op whatsapp zonder wifi?

Ik heb een BB curve 9300 en heb al een tijdje whatsapp. Nu is het me opgevallen dat whatsapp niet meer werkt als ik geen wifi heb, dus via het mobiel netwerk. Is dit normaal? Mijn vriend die een BB curve (8000 ergens iets) heeft kan wel zonder wifi op whatsapp. Wat is er mis met mijn BB dat dit niet kan? Ik herinner me dat ik dit vroeger wel zonder wifi kon, iemand die me kan helpen?
Ik denk eraan om mijn BB helemaal te resetten en het dan nog eens te proberen, maar ik heb ook een bundel waar ik bv gratis onbeperkt kan facebooken en twitteren maar deze apps werken ook niet zonder wifi en er komt dan de volgende foutmelding: Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Ik zou m'n huidige dataplan moeten upgraden, hoe doe ik dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

nou met 3G of 4G zou het wel kunnen maar gewoon niks (geen wifi en data) kan je gewoon weinig dus wattsappen zonder dat kan het niet want dan is er geen comenniecatie

Kun je wel op internet zonder wifi? Waarschijnlijk zijn je internet-instellingen niet in orde. Kijk deze even in. De relevante informatie kun je vinden op de site van je provider.

Check even of je nogsteeds een mobiel internetabonnement heb voor je telefoon. Als je dat wel heb, staat misschien je mobiele netwerk uit. Dat kan je via je instellingen aanpassen.

Zet je wifi uit, werkte bij mij héél goed (grr, rotding)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100