Ik heb geen Android Kan ik nu een sd kaart kopen en dan whatsappen?

Mijn vriendin en ik hebben allbei geen Android maar willen super graag WhatsApp op onze mobiele telefoons.. Kan ik nu een sd-Kaart kopen en dan whatsapp downloaden? Bedankt alvast!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb zelf een LG Zonder android

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hangt totaal af van het OS waar jullie telefoon op draait.. wat voor telefoon is het?

Antwoorden (1)

Om whatsapp te kunnen downloaden moet je een telefoon hebben met het Android besturingssysteem of iOS.
Je meld niet wat voor merk en type telefoon je hebt, maar het ligt niet aan wel of niet een sd kaart hebben.

Toegevoegd na 14 minuten:
Whatsapp downloaden en installeren op een LG T385? Helaas hebben wij op dit moment niet inzichtelijk of Whatsapp geschikt is voor de LG T385. De LG T385 draait vermoedelijk op een ouder besturingssysteem van LG. Op deze site vind je op dit moment voornamelijk Whatsapp download handleidingen voor iPhone, Android en Windows Phone. Wij hopen de LG T385 zo spoedig mogelijk toe te voegen aan onze database. Omdat de telefoon draait op een verouderd besturingssysteem van LG zelf vermoeden wij dat Whatsapp niet geschikt is voor dit toestel.

http://www.whatsapp-downloaden.nl/lg-t385/