Kun je Whatsappen met iemand uit de UK?

Ik ken iemand uit Engeland waar ik graag mee wil whatsappen. ik heb het landnummer wel voor zn nummer gezet maar mijn smsjes komen niet aan.. en whatsapp lukt ook niet. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
22.8K

Het beste antwoord

Van een engels nummer moet je iid een internationaal nummer maken. Loop onderstaande stappen even na:

- Haal de 0 voor het nummer weg. (voorbeeld: 0612345678 wordt 612345678

- Zet hier +44 voor (voorbeeld: +44612345678).

Voor sms'en kan je de + ook vervangen door 00 (voorbeeld: 0044612345678), maar in Whatsapp moet je volgens mij verplicht de + gebruiken.

Lukt het nog steeds niet dan zou ik even navragen of het nummer dat je hebt gekregen wel klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

Ik app ook naar een italiaansnummer. Als degege die je wilt whats appen in je telefoonboek staat, dan staat die ook automatisch in je contactpersonen lijst van whats app

Toegevoegd na 3 minuten:
Landnummers e.d. Maakt niks uit, omdat het niet via een verbinding gaat maar een programma. In nederland werd ik op mijn nederlandse nummer geappt en nu ik in italie woon (en een italiaans nummer heb) kunnen ze me nog via hetzelfde nederlandse nummer appen.