Hoe kan ik whatsapp installeren op mijn iphone 2g ios 3.1.3?

Ik zou niet weten hoe ik whatsapp moet installeren op mijn iphone 2g met ios 3.1.3 want ik kan installous 5 niet downloaden in Cydia omdat ik een te ouwe versie heb van ios, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (1)

Dit gaat via de PC. Je download iFunBox op je computer en zoekt via google of torrents whatsapp.ipa. Als je een whatsapp.ipa hebt gevonden en gedownload open je ifunbox en sluit je je iphone aan aan je pc. Druk dan op install app en de rest gaat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, het icoontje staat wel op mijn beginscherm, alleen als ik hem open sluit hij binnen 2 seconden alweer af, wat kan ik hier aan doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, je hebt verschillende versies whatsapp de een ouder dan de ander mijn zusje heeft 2.8.4 op haar iPhone 2G 3.1.3 probeer die maar uit. En anders probeer in safe modus te openen ! Succes!