Is whatsApp nou gratis of niet meer?

ik kreeg vanmorgen dit bericht:

Lees dit please! Hallo allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt waren, het gebruik van WhatsAAp kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst, zal uw pictogram blauw zijn en zal gratis voor zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsApp eindigt. En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wet.Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs probleem gehad, dus we vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. Wij eisen van onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contachtpersonen aan onze actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen, als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in WhatsApp,dan is uw account inactief!

is dat echt zo of is het fake?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveelst ben je nu Al ,
die dit vraagt vandaag......????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NEP!! Was het officieel, was het een stuk korter en zag het er iets als dit uit: Geachte gebruiker, per ingaande van *datum* is whatsapp niet meer gratis. Voor meer info wordt u doorverwezen naar *link*. Bovendien is het te kinderachtig voor woorden en staan er behoorlijk wat taalfouten in en grammaticafouten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet op reageren op die apps
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4e keer dat ik deze tegen kom de afgelopen week.

Antwoorden (5)

Dit is weer een van de o zo grappige doorstuur mailthes, het is hardstikke nep. Als whatsapp echt betaald zou worden krijg je het anders te horen en komt er wel een update.

Mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je alleen al kijkt naar hoe het geschreven is. Lijkt wel kleutertaal. Het begint met u en vervolgens staat er als je dit niet gelooft... WhatsAAP. ook zo leuk :)

Maar maak je geen zorgen. het is FAKE!
lekker door blijven 'appen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad is het hoogstwaarschijnlijk gewoon nep!
als het echt zou gebeuren zou je van whats app een bericht krijgen en dus niet van vrienden/andere whats app gebruikers.
verder heeft het doorsturen van een appje totaal geen nut, en word er eerst gezegd 18 personen en later al jouw contacten.
complete onzin dit.

het is best mogelijk dat we ooit eens voor whats app moeten betalen, maar zoals gezegd krijg je dan een bericht van whats app ipv andere gebruikers. en dit soort echt nieuws komt dan waarschijnlijk zelfs op het nieuws.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mocht dit ooit het geval zijn dat krijg je bericht van je provider. Dus gewoon dit negeren..het is hartstikke nep..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is typisch weer zo'n Internet hoax. kijken wie het doorstuurt ed. Gewoon engeren en deleten die hap

Toegevoegd na 22 seconden:
negeren bedoel ik natuurlijk