hoe zet je allen gespreken van whatsapp , naar email of pc oom terug de lezen- toestel blackberry ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Ik weet niet precies hoe het bij blackberry zit.. Maar bij iphone kun je in het info menu rechtsboven, en dan staat er "e-mail chat history" .. Neem aan dat BB dit ook heeft..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iphone en blackberry moet je dus niet met elkaar gaan vergelijken, lijkt totaal niet op elkaar en de menu's al helemaal niet....kvind dit dan ook geen antwoord op de vraag...
als je op het betreffende gesprek gaat staan en op je bb knop drukt zie je de optie versturen als e-mail. Dan verstuur je m vervolgens naar je eigen mailadres en voila ;)