hoeveel MB gebruikt Whatsapp?

Ik wil graag een 'prepay smart' pakket op mijn telefoon. dit is een internet bundel voor prepaid toestellen. dit pakket gebruik ik alleen voor whatsapp. hoeveel MB kost het om 1 whatsapp te ontvangen/verzenden? dan kan ik daar mijn bundel op aanpassen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (2)

Hij geeft bij mijn statistieken aan:

Messages sent: 12.206
Messages received: 13.323

In verhouding tot:
Message bytes sent: 15.7 MB
Message bytes received: 25.3 MB

Komt er dus op neer dat zo'n berichtje heel erg weinig internet gebruikt.

(Grof geschat 13.000 berichtjes per 16 MB?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga er vanuit dat 1 berichtje ongeveer 1-2 KB is. dus 500-1000 berichtjes is 1 mb.