Wat gebeurt er als je iemand blokkeert op WhatsApp?

Kan die persoon mijn 'last seen today' zien? Sommige zeggen van wel. En de ander zegt dat je helemaal niets meer ziet. Wat gebeurt er met de berichten die die persoon stuurt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.9K

Antwoorden (2)

Berichten komen niet aan (je ziet dus maar 1 vinkje staan). Je kan wel zien wanneer iemand online is en wanneer de laatste keer online was. voor de rest kan je niets doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als diegene een bericht naar je stuurt, ziet hij/zij maar één vinkje verschijnen. Dit betekent succesvol verzonden via zijn/haar telefoon, maar jijzelf hebt het (nog) niet ontvangen.

Het moment dat jij diegene blockeert, ziet diegene als "last seen" of "laatst gezien op.." en dit verandert pas als je de blockering opheft.