Kun je whatsapp op de pc installeren?

ik wil whatsapp op mijn pc zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (3)

nee net als bij een tablet kan dit niet. Dit heeft er mee te maken dat je computer geen simkaart dus geen mobielnummer heeft.

Het is dus niet mogelijk om whatsapp werkend te krijgen op je PC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt voor Whatsapp niet zo heel veel uit of het nu onder Android/iOS op een smartphone of op een tablet draait.
Toevallig zag ik vandaag op facebook deze site: http://www.whatsappoppc.nl

Geen idee of het werkt...

Toegevoegd na 1 uur:
Het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan dat wel, gebruik YouWave , gewoon zoals je het op je telefoon gebruikt installeren en je eigen mobiele nummer gebruiken. wel zorgen dat je je verificatiecode via een gesprek krijgt, niet via sms!