Bij whatsapp staat er bovenaan een chat met een contactpersoon 'laatst gezien' en dan een tijd. Geld dat laatst gezien voor mij of de contactpersoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (3)

Voor de contactpersoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat die contactpersoon op die tijd voor het laatst een bericht heeft gestuurd via Whatsapp. Dus niet jijzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat dit systeem niet helemaal waterdicht is. Vooral bij telefoons met het besturingssysteem Symbian (Nokia bijvoorbeeld) willen zichzelf nog wel eens activeren. Whatsapp is een applicatie die telkens op de voorgrond draait. De 'laatst gezien' tijdstippen kloppen lang niet altijd.