hallo, ik wil graag een abonnement voor mijn Samsung s5 mini die in belgie en in nederland geld , weet iemand hier raad mee? alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Je zult één land moeten kiezen.
Kijk na welk het voordeligste buitenlandtarief aanbiedt.
Succes.

Toegevoegd na 49 seconden:
En in welk land je meestal het beste bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat voor jou het goedkoopste is om in België prepaid en in Nederland prepaid te hebben. Voor in Nederland zou ik *bliep nemen, is heel erg voordelig en werkt met dag abonnementen. Kijk eens op: www.kjeldmooi.nl .

Hier een lijst met telecomproviders in België: http://www.aanbieders.be/telefonie/operatoren

Succes!

Toegevoegd na 56 seconden:
*bliep is trouwens ook voordelig in het buitenland, dus als je 1 nummer wilt, dan kan dat ook.