Wat moet je allemaal betalen als je een telefoonabonnement afsluit?

Stel ik ga naar de telefoonwinkel en ik sluit een abonnement af. Betaal ik dan onmiddelijk de aansluitkosten, andere bijkomende kosten en de eerste maand abonnementskosten, in de winkel? Of gaat dat anders?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Je betaald meestal 0,01 cent omdat je moet aantonen dat het opgegeven reknr ook echt van jou is. Eventuele bijbetaling voor toestel moet je gelijk betalen. De overige kosten vindt je terug op je eerste factuur en hoef je dus niet in de winkel te betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helder, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Vaak betaal je eenmalig aansluitkosten maar die zijn niet hoog, daarna betaal je gewoon je abbonement per maand en voor sommige providers betaal je ook nog extra voor de voicemailservice.