Mag je 2 mobiele abonnementen op 1 naam hebben?

ik heb een abonnement voor mijn partner gekocht, deze staat op mijn naam maar de kosten gaan van mijn partners rekening, nu wil ik zelf ook graag een abonnement maar dan bij een andere provider, deze gaat dan wel van mijn rekening.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat dit geen probleem is, je kan het anders nog eens navragen bij de provider
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jahoor dit is geen probleem. Heb zelf ook twee jaar een dubbel abonnement gehad

Antwoorden (4)

Volgens mij wel!
Mijn collega had er op een gegeven moment wel 3of 4!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat mag, zelf heb ik ook 3 abonnementen, zelfs bij dezelfde provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een abonnement onbeperkt afsluiten. De providers gaan ervan uit dat je weet waar je aan toe bent en stellen niet veel vragen. Al wil je er 10 bij KPN en 10 bij Vodafone. Er zijn geen limieten, zolang je maar alles betaald elke maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt per provider. Bij Simpel mag je er maximaal 3 op een naam hebben.