Is het mogelijk om een telefoon met abonnement op bijvoorbeeld marktplaats te koop te zetten?

Ik wil namelijk af van mijn huidige toestel met abonnement, en ik vroeg mij af of ik deze dan kan aanbieden op bijv. marktplaats. Mochten er dan geinteresseerden zijn, kan ik dan het abonnement overschrijven op diegene zijn/haar naam?

Graag hulp!! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat is mogelijk, ik heb het zelf namelijk gedaan. Op de internetsite van je provider (na inloggen) moet een mogelijkheid te geven om een overdrachtsformulier aan te maken en uit te printen. Als je hulp nodig hebt, moet je me maar PB-en. Dan help ik je wel verder via MSN of telefoon of zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is inderdaad mogelijj, maar betwijfel of je hem kwijtraakt, aangezien mensen liever een abonement nemen met een nieuw toestel,,maar nooit geschoten is altijd mis,,dus suc6