Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekend "onbeperkt" internet bij een T-mobile Smart Plus 170 abonnement?

Ik dacht gewoon onbeperkt internetten. Maar nu krijg ik een berichtje dat ik voor 10€ mijn internet snelheid kan resetten. Wat betekent dit? Kan ik niet verder internetten zonder betalen? (Ik ben nieuw met abonnementen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat betekent dat je onbeperkt kan internetten zonder extra kosten, maar als je je limiet hebt overschreven, wordt je snelheid naar beneden bijgesteld naar 64 kB/s (heel langzaam dus).

Als je over die limiet heen bent, kun je dus voor € 10 weer met normale snelheid internetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij t-mobile is het onbeperkt tot een maximum van 1gb. Na 1gb wordt je snelheid grotendeels omlaag gehaald zodat je de netwerk niet teveel belast. Als je een tientje betaalt wordt je internet snelheid weer net zo snel als het begin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok jurgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe veel is het dan bij een bel en sms 25 met onbeperkt internet? Of weet je dat niet? (125 bekminuten en 25 smsjes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
,*belminuten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding