Heb een blackberry nu geeft hij met smsen aan ongeïdentificeerde abonnement houder. Vodafone .

Nu kan ik niet meer smsen. Ik heb geen abonnement maar prepaid. wie weet hoe ik dit op moet lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk verstuurt je dan je sms als verkeerd bestand, bv als email.
Ga eens naar opties > sms > scroll dan naar beneden en kijk even bij "verzonden als" deze moet op "tekst"staan . Daaronder "gegevenscodering"deze moet op 7 staan en daaronder bij "service centrale moet staan +31654081000.
Dan iets verder naar beneden bij "netwerk voor verzenden" deze moet op "CS" staan en "nieuwe pogingen"op 3.

Heb je eerder wel kunnen sms-en of heb je een nieuwe bb gekocht en krijg je hem niet aan de praat? Dan kan het ook nog zijn dat je hem nog moet registreren. Laat maar weten of het gelukt is, want anders kijken we nog even verder.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb al wel kunnen smsen gisteraaf stopte hij er in eens mee en kreeg ik die melding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bovenstaande klopt allemaal zo staat die ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal je batterij er eens af.Haal je simkaart er even uit. Wrijf je simkaart even schoon met een droog doekje en doe hem er weer in. Probeer het dan nog eens.
Ik heb ondertussen je vraag ook naar Vodafone gemaild vanaf mijn account daar. Ik krijg binnen 5 werkdagen bericht dus hoop dat als het met de simkaart ook niet gelukt is, ik je uiteindelijk alsnog kan helpen met een tegenbericht van Vodafone.
Succes!
P.S. Er staat toch nog wel beltegoed op je simkaart he ?
Het zal vast wel,maar soms vergeten we dat het iets simpels kan zijn :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zowiezo sms blox geldig tot 30 april+ 8 euro beltegoed.
Ik heb gister al nieuwe sim kaart gekregen, maar dan nog geeft hij ongeïdentificeerde abonnement houder.
Al veel contact gehad met vodafone maar beetje verschillende antwoorden dus word er niet echt blij van.
De sim doet het ook niet in een andere telefoon en een andere sim kaart kan wel sms versturen in de blackberry. Nu zou de laatste contact persoon overleggen met....?
en me dan weer terug bellen maar nog steeds niets gehoord na 2½ uur:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog een reactie krijgt van vodafone hoor ik het graag. Inmiddels nieuw simkaartje ontvangen, maar die geeft hetzelfde probleem. Ze willen nu weer een ander simkaart op sturen. Dus het is nog steeds niet opgelost!!