De tijdrijders

* CANCELLARA Fabian
* MILLAR David
* WIGGINS Bradley
* CHAVANEL Sylvain
* BRUSEGHIN Marzio
* SASTRE Carlos
* MENCHOV Denis
* ARMSTRONG Lance
* LEIPHEIMER Levi
* ZABRISKIE David
* ROGERS Michael
* POPOVYCH Yaroslav
* ROLLAND Pierre
* FLECHA Juan Antonio
* VOIGT Jens
* ASTARLOZA Mikel
* LANG Sebastian
* HUSHOVD Thor
* HINCAPIE George
* SCHLECK Andy
* SCHLECK Frank
* DESSEL Cyril
* MOREAU Christophe
* KLODEN Andreas
* CLEMENT Stef
* CALZATI Sylvain
* VAUGRENARD Benoît
* KARPETS Vladimir
* LARSSON Gustav Eric
* ANTO Igor
* VINOKOUROV Alexandre
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar de helft (eigenlijk meer) van deze lijst weet niet eens wat tijdrijden is. Van echte tijdrijders zijn er maar een paar en Cancelara is nummer 1.
Fabian Cancelara blijft voor mij de beste. Verder zijn er nog Wiggins, Contador, Millar en Vinokourov. Dit zijn in principe wel de snelste en beste tijdrijders.
Helaas kunnen zij zich dit jaar niet veel eer aan doen, want als ik het me goed herinner is er maar 1 tijdrit tijdens de ronde van Frankrijk (de proloog uitgesloten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet nog blijken wie dat gaan worden want de tour is nog niet van start gegaaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tijdrijders van deze tour de France zijn toch wel.
Fabian Cancellara, David Millar, Bradley Wiggins, Aleksandr Vinokoerov, Lars Boom, Tony Martin en Alberto Contador.
Dit zijn toch wel de specialisten op het gebied van tijdrijders.
Alleen kunnen ze zich dit jaar niet echt op laten uit blinken omdat er maar 1 echte grote tijdrit in de tour zit.