Hoe kleden de "mindere"veldrijders zonder camper zich om?

Niet ieder zal toch zo een dikke Camper als Sven nijs hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

In een cafe of sporthal of bij particulier thuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit gebeurd vaak in scholen die vlakbij of langs het parkoer staan. Soms worden er ook verwarmde tenten vlak voorbij de finish neer gezet, waar de renners zich kunnen omkleden, maar douchen is daar niet bij.
Naast scholen maakt men ook vaak gebruik van de accommodatie van locale sportclubs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als er niks beters beschikbaar is gewoon naast een auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook dat, helaas. Maar dat komt bij de profs niet veel voor. Dat gebeurd vaker bij amateurs, liefhebbers en junioren.