zijn er wielrenrondes zonder stoplichten te vinden op internet?

Sinds kort ben ik bezig met wielrennen, gewoon als hobbyist, niks in teamverband of clubverband, maar ik heb nu al een gruwelijke hekel aan stoplichten in mijn route...is er op internet een site of iets, met buiten rondes zonder stoplichten op de route? of zo min mogelijk stoplichten.
Ik kom uit Gouda, ben pas 17 dus kan niet eerst een stuk met de auto ergens heen rijden....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij niet op het internet. Als je een TomTom heb, dan kan je met sommige TomTom instellen de korte routes of de snelste routes. Sommige snelle routes zijn wel langer in afstand, maar met de snelste routes rekent geen stoplichten!
MVG