Goed overtikken uit een bron is voor sommige mensen erg lastig ;-)
Geen € 600.000,00 maar € 800.000,00. En ik persoonlijk denk dat dat best eens 1.000.000,00 zou kunnen zijn of worden, zeker als hij toch nog een bergetappe in de tour zou gaan winnen.

Nu de druk er af is van het kopman zijn is dat naar mijn idee mogelijk.