Waar koop ik een yogamat in Den Haag?

Vanavond begint mijn eerste les en ik zie net je dat een eigen mat mee moet nemen maar waar koop je zoiets als je niet veel tijd meer hebt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

weet niet of je er in de buurt zit, maar er is een speciaalzaak in Den Haag

http://www.haaglanden-rubber.nl/assortiment/oefenmat__yogamat/

Eventueel kun je inderdaad voor je eerste les wel een grote handdoek gebruiken, maar een Yogamat is niet alleen voor het 'afbakenen' maar ook ter bescherming van de harde ondergrond.
Veel prettiger met matje dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De dichtsbijzijnde sportwinkel. Misschien hebben ze niets dat 'yogamat' heet, maar een matje dat bedoeld is voor aerobics is net zo geschikt.

Vaak is zo'n yogamatje trouwens vooral bedoeld om je eigen ruimte een beetje af te bakenen, waarschijnlijk kun je ook gerust toe met een flinke handdoek voor de eerste les.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
V&D heeft ze ook, en bij de Xenos heb ik ze ook wel eens gezien, net als bij Bristol
anneliez