ik zoek een aardigheidje voor kids tussen 4 en 10 jaar rond de 7a8 euro

we hebben een sport en spel evenement voor een aantal kinderen en willen ze graag een aardigheidje geven vcoor de prestaties. iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (10)

Volgens mij is de Axion daar een hele goeie winkel voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal de Action moeten zijn lijkt me, maar idd goeie tip. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die winkel bedoel ik ook.
maak zelf leuke zakjes snoep, dat is voor iedereen leuk en lekker, en is verantwoord na zo'n dagje sporten:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon wat dingetjes kopen het liefst veel. De kids zelf laten kiezen en dan is het al helemaal geweldig. Het gaat er dan niet om wat het kost maar wat ze hebben. Denk maar eens aan stiften, pennen, snoep, bal, sleutelhanger waar een foto in kan. Het gaat erom dat ze kunnen kiezen dus als ze wat kiezen zal het wel goed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stripboeken, spelletjes(lukt soms in aanbieding kruidvat enzo ook wel) kleurpotloden, pennen met of zonder geur/glitter, knutselpakketjes bij dezelfde action/kruidvat of witteboekenwinkel.
Kinderen die net leren lezen en ok wat oudere vinden die oefenblocks ook prachtig , ook witteboekenwinkel.
zakjes knikkers, hoepels
je komt vast genoeg tegen
anneliez
13 jaar geleden
Mega Stoepkrijt, kost een beetje en gegarandeerd een succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voetbal. Leuk voor jongens en meisjes en zet ze meteen aan tot lekker buiten spelen. Kost bovendien niet de hoofdprijs.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
doosje Lego is altijd goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action verkopen ze bij de feestartikelen (vlaggetjes, slingers enz.) hele goedkope kleine aardigheidjes waaronder medailles aan een rood-wit-blauw lintje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hema heeft ook erg leuke (knutsel) dingetjes voor een klein prijsje.
Zelfs voor 5 euro sets om proefjes te doen. Koop ik regelmatig voor kinderfeestjes en is altijd een grote knaller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mijn ervaring is dat kinderen het leuk vinden om een vaantje of medaile te krijgen
Deze zijn zelf goed te maken maar kun je natuurlijk ook kopen prijs valt reuze mee
Of maak een soort van diploma met de prestatie erop vermeld
makkelijk zelf te maken 1 uitwerken en bv 100x kopieren
geheid een suxses