Ik wil graag met een vrijgezellen feestje gaan schieten op een schietbaan met een vuurwapen, Waar kan ik dat in omgeving Zwolle doen?

Op Internet staat er best wat arrangementen, maar ik wil geen kruisboog schieten en luchtbuks schieten en blaaspijp enzovoorts. We willen schieten met vuurwapens. Niet te commercieel met teveel poespas in een of andere party hut.. Maar op een professionele indoor schietbaan schieten lijkt ons geweldig..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Bij Dorhout Mees in Biddinghuizen of bij de Berkenhorst te Elspeet.