Wat is een goed schema om bij een sportschool aan te houden als je wilt afvallen?

Voornamelijk cardio dus want krachtdingen hoeven van mij niet.

Toegevoegd na 1 uur:
Gelieve gewoon een schema, geen adviezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt het beste bij de sportschool gaan vragen om een persoonlijk schema. Wat voor de ene persoon werkt, werkt niet altijd voor de ander. Dan kun je gelijk voorkeuren geven welke spieren je het liefst wil trainen.

Het beste antwoord

Je zal een combi moeten vinden tussen cardio en krachttraining. Spierversterkende oefeningen zorgen voor meer spiermassa en hoe groter en sterker de spier is des te meer je verbrand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij elke goede sportschool kun je dat vragen, zij zijn daar helemaal op ingesteld, en hebben daar een schema voor, wat aangepast kan worden aan jouw conditie en wensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een goede sportschool is er een schema dat je begeleid in je traject, maar om alleen maar naar de sportschool te gaan en daar wat training te doen is niet genoeg Je zal zelf ook er aan moeten werken. Naar de sportschool en dan even uitblazen in een snackbar helpt echtniet. Je zal ook je voedingspatroon moeten aan passen en daar voor kan een dieetje zeker bij helpen. Dus een persoonlijk opgesteld dieet van een dietiste is zeker evenzo belangrijk en je eigen inzet hierin. Met alleen trainen als extra beweging is niet voldoende.
Succes.