Welke spellen kun je het best doen in het vliegtuig of puzzels hebben jullie speletje of woordzoekerpuzzels bladen om te kopieeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (6)

Als je vaak op vakantie gaat met het vliegtuig of gewoon het geld hebt kan je een DS kopen (groot aanbod aan verschillende soorten spellen, ook die je met andere mensen kan doen als je niet alleen in het vliegtuig zit) en anders heeft de boekwinkel meestal wel kruiswoordpuzzels/sudoku's etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer Go spelen met een Go lesboekje , waarin dan ook Go- vraagstukken ( puzzels ) staan. Go is zo'n ingewikkeld maar ook eenvoudig te leren spel.

"It takes a day to learn , but a lifetime to master ".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sudoku. Kan je in Google intypen en fan kan je via hun site pagina's sudokus uitprinten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een DS kun je kopen of een gameboy advance met spelletjes.
Sudoku is ook erg leuk en die boekjes kun je overal wel kopen, supermarkten, zeeman boekenwinkels etc. Ze zijn erg goedkoop, dus kopiëren hoeft niet.

Je kunt nog altijd een andere taal erbij gaan leren...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel vakantie puzzelboekjes met verschillende soorten puzzels erin. van die variatie boekjes.
die boekjes kosten niet zoveel. als je kopieën wil ben je bijna meer geld kwijt aan inkt dan wat een puzzelboekje kost.
13 jaar geleden
In het vliegtuig neem ik ook altijd de Quest mee, lekker lang leesplezier en een pak kaarten.