Is een biljart laken nodig? Of kan dit vervangen worden door een hoeslaken of zoiets?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
2.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Een biljartlaken en een bijv. hoeslaken zijn 2 totaal andere dingen zoals elder 161 terecht zegt.

Antwoorden (1)

Een biljartlaken is van fluweel en op de tafel gelijmd. Losse lakens zullen snel plooien geven en de ballen een andere richting op sturen. JA, een biljartlaken is dus wel nodig als je echt wilt biljarten.
Het leggen van een biljartlaken is een vak!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
En zonder een laken spelen ? Kan dit?
nielsjuh
4 jaar geleden
@Ricky264, Alles kan, maar of dat het spel bevorderd is vraag 2.
zonder laken spelen is een beetje hetzelfde als voetballen zonder voetbalschoenen.