Wanneer beginnen de Olympische Winterspelen in Pyeongchang?

En hoe laat precies (Nederlandse tijd)? Ik wil de opening niet missen!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.3K
LeonardN
6 jaar geleden
Het begin van de Olympische spelen valt niet samen met de opening.

Het beste antwoord

""
Donderdag 8 februari 2018- 09:00-11:15
(NL: 01:00-03:15)
""

http://www.winterspelen2018.nl/?programma#curling

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je de openingsceremonie wil zien moet je vrijdag 9 feb (morgen) idd om 12:00 voor de buis zitten.

Toegevoegd na 10 minuten:
De eerste bloopers van OS zijn al binnen:
https://www.eurosport.nl/curling/pyeongchang/2018/video-super-mario-gaat-op-zijn-gat_vid1041737/video.shtml

Toegevoegd na 12 minuten:
8:30 is zelfs al de de eerste wedstrijd begonnen.

Toegevoegd na 30 minuten:
Op Eurosport kan je nu (12:02) al kijken.
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

9 februari om 12.00 uur Nederlandse tijd

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit had je trouwens in dezelfde tijd datje hier een vraag gepost hebt, ook zelf op Google kunnen vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
De spelen beginnen voor de ceremonie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
VS geeft aan dat ze de openingsceremonie niet wil missen, dus ga ik ervan uit dat ze daar op doelt
LeonardN
6 jaar geleden
De vrager zal inderdaad niet de meest optimale vraag hebben gesteld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt, maar kan het ook hier stellen! :)