Dat betekent dat een service binnen het spel dominant is, oftewel je kunt (met een goede service) je tegenstander onder druk zetten.

Dat kan door met de service directe punten te slaan zonder dat een tegenstander zelfs maar de bal raakt (de zg. 'aces', die overigens meer zullen voorkomen in een sport als tennis); maar ook doordat degene die serveert de 'gaatjes' opzoekt en de bal zodanig serveert dat de bal voor een tegenstander lastig is terug te brengen; en hoe lastiger dat is, des te moeilijker kan de tegenstander de bal controleren en zich klaarmaken voor de tegenaanval.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ 5 seconden verschil, das wel heel dicht op elkaar :D
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt!