Waar vind ik straatvoetbalschoenen voor kinderen? Nike en Adidas hebben ze alleen voor volwassen maten.

Mijn kinderen zijn verslaafd aan voetballen. Graag geef ik ze de juiste schoenen. Beter voor hun knieën en mijn portemonnee. Anders moet ik om de 2 maanden nieuwe schoenen kopen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als ik op google kinder straat voetbalschoenen in typ krijg ik heel veel hits.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat staat er inderdaad als je Googled maar als je verder kijkt zijn het altijd zaalvoetbalschoenen. Ze gebruiken ook graag het woord street in het resultaat maar zaalvoetbalschoenen zijn het niet. Helaas vind ik ze alleen in herenmaten.

Antwoorden (1)

Zalando verkoop straatvoetbal schoenen voor kinderen
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas niet. Als je op je resultaat klikt zijn het altijd zaalvoetbalschoenen en ook die hebben na 2 maanden geen zool meer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En mocht ik het fout hebben ontvang ik graag een linkje want ik kan ze niet vinden ;)