Het zijn hardloopschoenen en de vraag staat (op dit moment) in de categorie Sport, spel en recreatie.
- Ze zijn zodanig gemaakt dat je voeten koel blijven. Dat is niet nodig in de winter, kan als het streng vriest zelfs ongewenst zijn.
- Er zitten reflecterende details op en dat is handig omdat het in de winter veel langer buiten donker is.
- De buitenzool heeft een wafelpatroon van rubber voor grip op verschillende ondergronden. Maar mijn ervaring is dat zulk soort zolen op sneeuw geen grip hebben, daar ga je juist mee uitglijden.
- Of ze waterdicht zijn is werkelijk nergens te vinden. Daar kun je dus ook vraagtekens bij zetten.

Conclusie: om er in de winter elke dag buiten mee te gaan hardlopen zijn deze schoenen vermoedelijk niet heel geschikt.
Amadea