Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn leuke dingen om te doen samen met mijn vriendin in brabant op een zaterdagavond?

Ik ben bijna 20 en mijn vriendin bijna 18. auto beschikbaar. de bioscoop wordt wat te standaard. weet iemand iets leuks te doen op een zaterdagavond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga ergens live muziek kijken/luisteren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker een stuk gaan lopen in één van de vele bossen die Brabant rijk is. Daarna ga je afhankelijk van je budget iets eten of drinken. Dat kan varieren van een biefstuk tot warme chocolademelk. Tenslotte (als dat kan) neem je haar mee naar huis en kruipt samen op de bank voor een film of mooie muziek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga wokken samen,de hele avond drinken en eten voor weing geld en super gezellig

Toegevoegd na 38 seconden:
EINDHOVEN heeft ook nog eens de mooiste wok van nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik wel even benieuwd welk restaurant je nu bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was toen ik daar in 2007 op vakantie was Maar,tik wokken in eindhoven,er zijn er niet veel toen,nu weet ik niet,maar heel lux en goedkoop,allemaal chinezen waren er
ik hou erg van het strand er savonds lopen enzo maar weet niet wat jullie daar van vinden anders uit eten wat drinken een fondeu ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het strand... Brabant?
Hmmm... bijna 20 en bijna 18... auto tot beschikking.... Ben ik nu de enige die wat ondeugender vermaak in gedachten heeft?
Hoe zullen we dit netjes verwoorden...
Doktertje spelen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stappen in eindhoven (stratums eind, of de markt), stappen in den bosch, tilburg is ook leuk. maar dat ligt er dan vooral aan waar je ergens in brabant bent. stappen klikt wel wat afgezaagd, maar je kan bijv. ook gaan poolen of bowlen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie, oude steden waar je lekker kunt rondlopen en uitgaan zijn Breda en Den Bosch. Lekker een hapje eten, daarna een rondje door de binnenstad lopen tot je een leuke kroeg / disco / terras tegenkomt en als je daar geen zin in hebt: vroeg onder de wol met z'n tweetjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding