wat voor type rugzak heb ik nodig?

ik ben op zoek naar een goede hikerugzak, ik zit nu nog bij de scouts, dus heb hem nog maar een paar keer per jaar, al hoop ik hem in de toekomst meer te kunnen gebruiken.
weet iemand welke rugzak ik dan moet hebben, het zou fijn zijn als hij aan de volgende punten voldoet
- hij moet er goed uitzien, het liefst zwart en strak
- er moeten zijvakken bij zitten voor mijn bidon en evt wat eten
- er moeten een paar vakken zijn waar ik snel bij kan
- en het liefst ook een groot vak aan de voorkant dat een beetje hetzelfde effect heeft als een weekendtas

bvd

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
8 jaar geleden
ga naar Bever sport of zo en laat je adviseren
Ivana
8 jaar geleden
20-30-40 liter? het hangt er helemaal vanaf wat er allemaal mee moet.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Slaapzak en matje moet er ook in passen. En in sommige gevallen ook een koepeltent. Overleg met je leiding.
Ivana
8 jaar geleden
Slaapzak en matje gaan er niet in, maar erop. :)

Antwoorden (1)

Dit soort vragen zijn heel vak persoonlijk, een tas die ik fijn vind is http://www.travelbags.nl/burton-day-hiker-pro-rugzak-true-black-ripstop.html?utm_source=beslist&utm_term=Burton&utm_medium=vergelijker&utm_campaign=Rugzakken&utm_content=Burton+Day+Hiker+Pro+Rugzak+true+black+ripstop&dfw_tracker=1551-

of kijk ander ook nog op de andere bron, hier staan er veel meer in verschillende categorieën
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Volgens de Richtlijnen http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ is het niet toegestaan in een antwoord alleen een link te geven: "Richtlijnen voor antwoorden geven
(...)
• Antwoorden moeten altijd een uitleg bevatten. Alleen ‘Ja’, ‘Nee’, een verwijzing of link geven is niet toegestaan." Je zal dus iets meer in je antwoord moeten vermelden dan alleen links naar websites. Vermeld bijvoorbeeld de naam van de tas die je bedoelt.