waar kan je helemaal zwarte huaraches kopen in nederland, bestellen of winkel maakt niet uit?

triple black nike air huarache

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

http://www.footlocker.eu/nl/s/Nike-Huarache.aspx?gclid=CIfx5b_h_8MCFUiWtAodfyYAjw

Ik weet niet of hier de goede soort bij zit.
Misschien anders bestellen via ebay?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ebay is niet betrouwbaar met schoenen en nee ze hebben ze ook niet in de Footlocker! Maar alsnog bedankt dat je gereageerd hebt!