Sportschool afgebrand wat nu?

Ik wil mijn sportschool abonoment opzeggen maar de sportschool is afgebrand. En dat nieuwe gebouw dat er zou komen kan ik nergens vinden. Dus waar en hoe ga ik het opzeggen? Heb geen contact met ex-leden of een e-mail die ik kan gebruiken.

Toegevoegd na 4 dagen:
De sportschool zou er nog moeten zijn, het zou volgens een van de instructeurs "achter de Gamma komen" maar is daar dus niet te vinden. Geld word ook nog steeds van mijn rekening geschreven. En op internet zoeken voor de sportschool heeft geen zin, ze gaan nu onder een andere naam.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Wat je het beste kunt doen is een brief sturen met daarin je opzegging. De post zal ongetwijfeld een adres hebben gekregen waar zij de post naartoe kunnen doorzenden.
Misschien kan je het aangetekend verzenden dan heb je gelijk een bewijs dat je de brief hebt verzonden.
Je moet natuurlijk wel even in de algemene voorwaarden kijken of je het nu (tussentijds) kunt opzeggen.

En vervolgens zou ik je bank opdracht geven om de afschrijving te storneren. Zij zullen dan het bedrag terughalen. Dit moet je overigens wel zo snel mogelijk doen anders ben je misschien te laat.
Mochten ze de volgende maand opnieuw gaan afschrijven kan je je bank vragen om een selectieve incassoblokkade op je rekening te zetten, alleen de sportschool kan dan geen geld meer van je rekening afschrijven.
Andere automatische afschrijvingen gaan gewoon door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien dat je het kunt opzoeken op internet? Staat er niks in de plaatselijke krant? Bel nummerinformatie en vraag naar het nummer?
Zijn dit opties?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kamer van koophandel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien staat het op internet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Info kanm je normaal gesproken inwinnen bij de KvK of de gemeente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht totdat je een betalingsherinnering krijgt en op deze brief staan de gegevens van de sportschool. Heb je je inschrijvingsformulier niet meer? Misschien als je het oude telefoonnummer draait kom je ook te weten wat het nieuwe is. Soms wordt dit ook vermeld. Anders moet je het eens vragen bij je gemeente of fysiotherapeut in de buurt. Die zullen dat ook wel weten.
14 jaar geleden
Als er nog geen nieuwe sportschool is, dan lijkt het mij dat ze jou geen dienst meer leveren en jouw abonnement is gestopt. Als ze uiteindelijk toch met een herinnering komen, kan je stellen dat ze geen dienst meer hebben geleverd en je daar nu ook geen prijs meer op stelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar een vervangende sportschool gaan

ga naar fit for free bij je in de buurt