Is er in Nederland een fabrikant van spelkussens?

Voor een HBO project zijn wij opzoek naar een fabrikant van spelkussens, zoals grote opblaas/spring kastelen en hindernisbanen.

We zijn op zoek naar een fabrikant, waar we zelf een ontwerp kunnen indienen en niet een met maar een standaard aanbod.

Zelf kunnen we niks vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (3)

Probeer het eens bij Amstock Inflatables. Zij maken opblaasbare 3D objecten voor ieder gewenst doel.
9 jaar geleden
Google eens op: ''springkussen fabrikant Nederland''

eerste 3 links zijn al fabrikanten van springkussens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo,

Er zijn de laatste jaren nog maar weinig fabrikanten in Nederland die ook grotendeels in Nederland produceren. De enige twee fabrikanten die echt nog in Nederland produceren zijn volgens mij:
www.sidijk.com
en
www.indu-con.com

Daarnaast kun je ook terecht bij een aantal "fabrikanten" die kussens importeren en deze ook op maat voor je kunnen maken:
www.jb-inflatables.nl
www.jumpfactory.com

Tot slot zijn er ook enkele grotere verhuurbedrijven die springkussens te koop aanbieden. Hier kun je vaak vanwege hun hoge inkoopkorting bij leveranciers een goede deal maken:
www.happyrent.nl
www.axitraxi.nl