Wat zijn de verschillende lichaamslengtes voor de attracties in Walibi Holland ?

Ik wil graag naar walibi holland maar ik moet eerst weten welke lengte je nodig hebt voor alle attracties

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik wil graag naar walibi Holland maar dan moet ik eerst weten wat de lengtes zijn voor de attracties

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
15K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Max 1.95 voor de achtbanen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De minimum lengtes zoek ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar alsnog bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De lengtes wil ik nu weten niet in het park

Antwoorden (3)

Ik heb eens gekeken op de site van walibi holland bekeken en daar staat bij de meeste attracties kinderen kleiner dan 1.05m dat die wel in mogen maar dan met een volwassen bij. Maar dan heb ik alleen bij de kids gekeken.

Toegevoegd na 11 minuten:
bij de cool attracties is de min lente 90 cm en bij de thrills en familyfun hangt het van attractie tot attractie af
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat zijn de lengte-eisen voor de attracties in Walibi?
Alle attracties hebben verschillende lengte-eisen. Om snel en gemakkelijk te zien of je aan de lengte-eisen van de attracties voldoet, heeft Walibi de Ride-scanner.
Het meetsysteem werkt als volgt:
Stap 1:
Bij iedere attractie op onze parkplattegrond staat een kleurcode vermeld.
Stap 2:
Deze kleur geeft aan hoe lang je moet zijn om een bepaalde attractie te mogen betreden.
Stap 3:
Bij het meetpunt kun je laten meten hoe lang je precies bent.
Stap 4:
Je ontvangt dan gratis een polsbandje in de kleur die bij jouw lengte past.
Stap 5:
De kleur van je bandje geeft aan welke attracties geschikt zijn voor jou.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk op https://PretparkVergelijker.nl, vul je lengte in en je kunt meteen zien in welke en hoeveel attracties je mag.