hoe noem je dit ding?

laatst toen ik bij de winkel iets in ging laten pakken zag ik iets leuks. Ze maakte eerst een lintje krullent door middel van een schaar en daarna pakte ze iets waarmee ze het gekrulde lintje in allerlei sliertjes deelden. ik vond dit zo leuk dat ik er naar op zoek ben gegaan. weet iemand mischien wat ik bedoel en hoe dat heet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Dat is een lintsplitter. Niet duur:

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik zie dat je jet ook een Lintsplijter of Franjemes mag noemen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opgelost alweer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus jet = lintsplijter...dat zal Jet fijn vinden als ik haar voortaan lintsplijter noem;-)
AWM
14 jaar geleden
Ja, groetjes aan jet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt dit....?