Waar in Leiden kan je goed freerunnen/parkour?

ik ben net begonnen met parkour en ben op zoek naar een plek waar je goed kan oefenen , muurtjes, obstakels etc. Als het kan een plek waar
Niet al teveel mensen komen maar als dat niet kan is dat niet erg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik woon zelf in leiden zoals je aan me profielfoto kan zien. als ik goed nadenk denk ik dat je het best bij een speeltuin kan doen. er zijn niet echt freerun plekken in leien

Antwoorden (1)

De kunst van freerunnen en parkour is dat je het overal moet kunnen. Je moet geen speciale plekken willen, je moet er een speciale plek van maken.

Mocht je toch een speciale plek willen dan is het afhankelijk of je de keuze maakt voor freerunning of voor parkour.

Voor freerunning zou ik beginnen op een strand of in het sportzaal waar ze turnles geven zodat je kan oefenen zonder dat je meteen met je gezicht op de tegels ligt.

Ga je voor parkour dan zou ik zoeken voor een wat uitgebreidere speeltuin of een parkje, genoeg bankjes en dergelijke om mee te beginnen en van daaruit ontdek je vanzelf andere plekken.

Veel succes, let trouwens wel op de grip van je schoenen.