Kan je bij vetpercentage 15,80 % sixpack krijgen ?

Ik was van plan om sixpack te gaan trainen. Ik heb al een trainingsschema maar ik wil graag weten of ik bij vetpercentage 15,80 % sixpack kan krijgen of je je blokjes kan zien dus als iemand er verstand van heeft zou ik graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
Hoe kom je aan dat percentage?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon op zoeken op google vetpercentage meten.
Ritsuka
9 jaar geleden
Met zo'n formule gedaan dus, en niet met een officieel apparaat
Ritsuka
9 jaar geleden
Die waarde zegt dus niet veel.
Ga gewoon werken aan spiermassa verhogen met krachttraining (bijvoorbeeld de stronglifts 5x5 app) en gezond eten met voldoende eiwitteb.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://www.nerdfitness.com/blog/2012/07/02/body-fat-percentage/

Antwoorden (2)

15,8% is een erg hoog vetpercentage en zichtbare resultaten boeken met zo'n vetlaag over je spiermassa is erg moeilijk. Probeer eerst vetmassa te verliezen om je vetpercentage omlaag te krijgen, en dan je spiermassa te trainen. Natuurlijk kan je ook je spieren trainen en vetmassa verliezen tegelijkertijd maar je zal hoogstwaarschijnlijk geen spiermassa aanzetten, dit komt pas nadat je vetmassa kwijt bent geraakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat je bij 15,00 % eem beetje blokjes kan zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zou kunnen, maar dan heb je bizarre buikspieren. Zonde om ze dan te verstoppen onder die vetlaag toch? ;-)
volgens mij kon je alleen je sixpack duidelijk zien bij een vetpercentage van 7 tot 12 procent.
je kun 200 situps doen als je wilt, maar zolang je een vetlaag voor je sixpack hebt zitten, zul je de blokjes nooit zien. ik heb dit probleem gehad. een sixpack maak je in de keuken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat je bij 15,00 % eem beetje blokjes kan zien.