Kan je bij vetpercentage 15,80 % sixpack krijgen ?

Ik was van plan om sixpack te gaan trainen. Ik heb al een trainingsschema maar ik wil graag weten of ik bij vetpercentage 15,80 % sixpack kan krijgen of je je blokjes kan zien dus als iemand er verstand van heeft zou ik graag willen weten.

Weet jij het antwoord?

/2500

15,8% is een erg hoog vetpercentage en zichtbare resultaten boeken met zo'n vetlaag over je spiermassa is erg moeilijk. Probeer eerst vetmassa te verliezen om je vetpercentage omlaag te krijgen, en dan je spiermassa te trainen. Natuurlijk kan je ook je spieren trainen en vetmassa verliezen tegelijkertijd maar je zal hoogstwaarschijnlijk geen spiermassa aanzetten, dit komt pas nadat je vetmassa kwijt bent geraakt.

volgens mij kon je alleen je sixpack duidelijk zien bij een vetpercentage van 7 tot 12 procent. je kun 200 situps doen als je wilt, maar zolang je een vetlaag voor je sixpack hebt zitten, zul je de blokjes nooit zien. ik heb dit probleem gehad. een sixpack maak je in de keuken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100