Wat is het beste manier om te fitnessen voor een bepaalde doel?

Ik zou graag wat gespierder worden aangezien ik dun ben en veel te licht ben.
Ik weet wel dat ik veel moet eten qua eiwitten koolhydraten enzo maar het probleem is als ik ga fitnessen heb ik rt geboel dat ik of te weinig doe van bijv borst en of verkeerd. Ik had wel vooruitgang maar dat is nu niet meer. Ik denk dat ik veel meer oefeningen moet doen. Graag wil ik weten welke oefenigen voor elk lichaamsdeel zoals borst rug schouders triceps en biceps en benen. Dat niet alleen, ik wil ook weten welke volgorde ik moet doen. Zowel volgorde voor lichaamsdelen aals volgorde van oefeningen. Alvast bedankt. Ik ben iemand die dun is en wil aankomen met beetje vet en spieren waardoor ik een mooie figuur krijg.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou met behulp van onderstaande site je workout opbouwen (wel een hele lap tekst in het Engels, maar de moeite waard). Kleine samenvatting: - 2-3 keer in de week een full-body schema. - Zorg dat je per workout de volgende groepen traint: - Quads (voorkant van je benen) - Billen en hamstrings (achterkant van je benen) - 'Push' spieren - 'Pull' spieren - 'Core' (buik en rug) http://www.nerdfitness.com/blog/2010/02/15/how-to-build-your-own-workout-routine/ Toegevoegd na 1 minuut: Dan kies je dus per categorie een oefening, en dan heb je je schema klaar. Je kunt dus met 5 oefeningen alles doen. Keer erna kies je 5 iets andere oefeningen, ene keer bench press, dan eens shoulder press als 'push'. Staat allemaal op de site uitgelegd. Toegevoegd na 3 minuten: Niet te moeilijk denken over volgorde van workout en welke spieren je allemaal moet pakken met losse oefeningen. Je wilt kracht en spiermassa opbouwen, dan moet je niet een geisoleerde oefeningen doen voor alleen biceps of kuiten. Dat is pas als je al in vorm bent, en je wil graag iets meer definitie in een bepaalde regio. Nu wil je de grote spieren opbouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100