Wat zijn de juiste voedingen die de massaproductie versnellen?

En moet je die dan perse vóór, na of tijdens een fitness training eten? of kan het ook op dagen dat je niet traint.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Eiwitten! Daar krijg je mooie spieren van en verbrandt je vet. Altijd ruim voor je gaat sporten eten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mager vlees, vis, kip, zuivel, eieren, noten, peulvruchten, avocado's, sojaproducten enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je een aantal tips geven;

1: Bekijk je het vanuit de voeding, dan is het niet alleen de dag van de training die ertoe doet. Goed eten de dag voor
een zware training in de sportschool is net zo belangrijk. Dat komt omdat het je lichaam tijd kost om de koolhydraten van voedingsmiddelen, zoals rijst en aardappelen, om te zetten naar bloedsuikers en van daaruit naar glycogeen.
Ongeveer 3 tot 4 gram per pond lichaamsgewicht. De voeding van de vorige dag geeft je een dag later de energie.

2: Eet je koolhydraten niet alleen vlak voor een training. Eet
genoeg koolhydraten, vooral na een training. Na de training: aardappelpuree, macaroni met kaas, rijst. Focus op koolhydraatinname en eiwitinname. Wanneer je meer eiwit eet, dan merk je dat aan mijn kracht in de sportschool. Doe je hetzelfde met koolhydraten, dan zie je het aan de weegschaal. Hoog-eiwit en hoog-koolhydraten is een fantastische combinatie voor kracht.

3: Eet voldoende eiwitten 3,3 gram per kilo lichaamsgewicht. Eieren eet je dan zonder het eigeel.

4: Eet regelmatig en veel maaltijden (min. 5)

5: Neem voor de training eiwitten (een lekkere shake) omdat het helpt te voorkomen dat de spiermassa die je al hebt wordt gebruikt voor energie

6; Direct na je training moet je je lichaam weer opladen met eiwitten en koolhydraten die snel opgenomen worden. De eiwitten geven je spieren een directe bron van aminozuren, de koolhydraten zorgen ervoor dat je spierglycogeenvoorraad weer wordt bijgevuld.

Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorb voeding met Koolhydraten: havermout, rijst, aardappelen, pasta en volkorenbrood, aardappels

Voorbeeld eiwitbron: Eieren (zonder eigeel)
kalkoen, rundvlees, vis, shakes, melk, tonijn