wat zijn goeie Badminton schoenen?

ik ben op zoek naar schoenen die een erg grote veerkracht hebben.
ik heb nu schoenen die pijn doen als ik ermee spring.
weet iemand schoenen die geen pijn doen bedoelt zijn voor badminton?
danku

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Amadea
10 jaar geleden
Schoenen moeten sowieso geen pijn doen. Dan heb je de verkeerde maat en/of pasvorm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze zijn al oud en dus aan vervanging toe, vandaar mijn vraag

Antwoorden (2)

Hier kan je ze online besellen:
http://www.badmintonpro.be/nl_be/badminton-tecnical/badminton-schoenen.html?gclid=CMHs06-HzLwCFSrpwgoduFoA1A

Ook bij Zolando zijn sportschoenen te koop die daar voor geschikt zijn:
https://www.zalando.nl/badmintonschoenen/
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn schoenen, maar zijn ze goed?
fremar
10 jaar geleden
Die op de eerste site in elk geval wel want het gaat daar om specifieke batmingtonschoen,dus zal die site wel degelijk goede schoenen aanbieden,tenzij je met een beter voorstel komt.
Dat er bij Zolando twijfels kunnen zijn kan ik nog aanvaarden.Wachten wat de vraagsteller hier van vind.(ik ken niets van badmington)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik was opzoek naar goeie schoenen die iemand aanraad omdat hij er bijvoorbeeld ervaring mee heeft.
Hier vind je goede Badminton schoenen van het merk Asics.
Ze zijn speciaal voor Squash en Badminton :-)

http://www.aktiesport.nl/webservices/tradetracker/?tt=389_12_75899_badminton&r=%2F