wat is het nummer van dit filmpje xD Alvast bedankt....

Toegevoegd na 2 minuten:
www.nu.nl heb je doelpunt van de week. Ron Vlaar Feyenoord. dat filmpje... A.U.B. echt een mooi nummer maar kan hem niet vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat het nummer van het filmpje is, maar ik heb wel een site waarmee je hem wel kan vinden.

1) Ga naar http://www.midomi.com/
2) Ga naar het filmpje, en zet je geluid best hard.
3) klik op de site op; Click and Sing or hum
4) Het kan dat er een pop-up komt, je moet dan op toestaan klikken, zodat er toegang tot je microfoon kan worden gevonden.
5) Speel het filmpje af.

De site zoekt dan naar het nummer.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem contact op met nu.nl misschien kunnen hun je vertellen welk nummer ze gebruikt hebben.
hun moeten alle muziek die ze gebruiken op internet bijhouden voor de buma stemra.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (nog) relatief onbekend nummertje:

Joysticker- Atronout

Je kan 'm hier vinden:

http://www.myspace.com/jaspervergeer