Word er nog American Footbal in Nederland gespeeld?

In 2005 ging ik naar The Amsterdam admirals en die speelde toen tegen RhineFire (Duitsland). The Amsterdam admirals bestaan niet meer, net zoals RhineFire.

Word er uberhaupt nog American Football (met cheerleaders) in Nederland gespeeld?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja,zeker:hier heb je de Eerste Divisie, programma, resultaten & stand van dit jaar

Poule A
Punten
Gesp
Gew
Gel
Verl
1 Alphen Eagles 14 8 7 0 1
2 Amsterdam Panthers 12 8 6 0 2
3 Arnhem Falcons 6 6 3 0 3
4 Nijmegen Pirates 4 7 2 0 5

Een veilig sportklimaat, wie wil dat nu niet. Iedereen toch? Maar hoe krijg je een veilig sportklimaat. Gaat het vanzelf of moeten we zelf toch ook iets doen? De American Football Bond Nederland (AFBN) neemt sinds eind 2012 deel aan het landelijke project ‘Naar een veiliger sportklimaat’, een project waaraan door een zeer groot aantal sportbonden wordt gewerkt onder de leiding van NOC*NSF en met de steun van de ministeries…
fremar