Wat is er met het terrein waar Het land van Ooit land lag gebeurd?

Uit satellietfoto's die ik bekeken heb, zie ik nog steeds een bos met bebouwing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Daar wordt nog aan gewerkt: "De gemeente Heusden kocht de grond en de opstallen. Een deel van het gebied zal worden gebruikt voor het aanleggen van een nieuwe afslag Drunen van A59. De gemeente draagt zorg voor het natuurgebied en kasteel. Januari 2009 heeft de gemeente Heusden de naam van het park veranderd in Poort van Heusden."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Land_van_Ooit_(Drunen)

"Land van Ooit failliet door de Klant van Nooit!"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou de foto's zijn oud het is nu de nieuwe afslag Drunen en industrieterrein metal valley aan de A59 is sinds 2 maanden in gebruik het kasteel is er nog wel maar weet zo niet of het alweer in gebruik is ze wouden het toen als party lokatie gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
'Nou de foto’s zijn oud' Die van Google Maps zijn sterk verouderd, maar van Navteq/Nokia Maps niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rij er ongeveer 5x per week overheen dus ja oude foto's