Hoe pak je problemen met beginners aan?

Ik zit op nu een paar jaar op acteerles en zit dan ook in een gevorderde groep. Nu heeft mijn theaterleraar beginners in mijn groep gezet waardoor ik wordt tegengehouden. We proberen hier een oplossing voor te verzinnen maar we zijn nu 2 maanden verder en dan is het moeilijk om ze ineens weg te sturen! Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen aanpakken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom wegsturen, kun je van leren

Antwoorden (2)

Het is een goede zet geweest van de leraar geweest, om beginners in de groep te zetten.
Nu krijg jij de kans om je te focussen op het fine tunen van je vaardigheden.
En ook door de beginners helpen op te leiden, ontdek je pas echt wat je geleerd hebt en waar je nog aan moet werken. ( en dat is altijd meer dan je denkt)
Dus focus je niet op jezelf. Maar op de ander.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het als een uitdaging te zien. Natuurlijk ga je beter spelen met ervaren tegenspelers, maar ik denk dat hoe beter je jezelf leert in je rol te blijven, hoe minder je gehinderd wordt door minder goed tegenspel.
Iemand als Jeroen Krabbé speelt natuurlijk ook liever met topacteurs, maar zal heus niet slechter spelen als hij een amateur tegenover zich heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Net zo goed als jij je kunt optrekken aan betere acteurs, kunnen zij zich optrekken aan jou, waardoor ze wellicht snel beter gaan spelen.
SimonV