Wat is de beste nachtvisplek voor karpervissen?

Het moet wel bereikbaar zijn met de auto.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je daarvoor eens in het magazine Beet kijken. Ik weet niet of daar een site van is. Maar daar stonden vaak tips van lezers in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk eens op www.visplanner.nl Bronnen:
- www.visplanner.nl

Antwoorden (1)

Hoi,

Er bestaan geen "beste" plekken. Kapers bijten wel of niet, en dat ligt aan veel verschillende factoren, lokvoer, aasvoer en b.v. wel of niet voorvoeren.

Kijk in je buurt naar mooie wateren, en vraag de vissers wat de vangsten zijn, en hoe z vissen.
Kijk waar je überhaupt mag nachtvissen in de landelijke lijst ( ik neem aan dat je een vergunning hebt?)